인턴 공고

[하이네켄코리아] HR Intern (6개월 인턴직) 모집

~09/22(금) 마감   [서울]

월급공개

▶ 모집부문 및 자격요건

 채용부서

고용형태 

 지원구분

 근무지

 HR

 인턴

 신입

 서울

 

Major
Responsibilities
of
the Position

 

 

  - Daily administrative support for HR team
  - HR data management
  - Support planning & execution of company events
  - Support HR global projects
  - Ad-hoc HR activities as required

 

 

Competencies /
Experience

 

  

  - Passionate about HR and long-term career in HR industry
  - Willingness to learn quickly and be challenged to grow
  - Detail and accuracy orientated
  - Positive attitude under pressure
  - Outstanding communication and interpersonal skills

 

 

Mandatory
Requirements

 

  

  - 4-year university degree recent or upcoming graduate
    or less than 1-year work experience
  - Outstanding skills in MS applications (Word, PowerPoint and Excel)
  - Fluent in both spoken & written English
  - HR intern experience advantageous

 

 

 

▶ 전형절차 

서류전형 ⇒ 1차 면접 ⇒ 인적성 검사 ⇒ 2차 PT면접 ⇒ 채용검진 

 

▶ 직무상세 

근무부서 : HR Department

근무기간 : 6개월 후 계약만료 (정규직 전환 불가)

근무시간 : 10:00 - 19:00

급여조건 : 월 140만원

복리후생 : 4대보험, 월 식대 수당, 월 휴대폰 수당 

 

▶ 접수기간 및 접수방법 

접수기간 : 2017. 9. 11(월) ~ 2017. 9. 22(금)

접수방법 : 당사 채용 홈페이지 온라인 지원( http://career.heineken.co.kr)

**입사지원서 중 `포트폴리오`란에 반드시 영문 CV 파일 첨부해주시기 바랍니다. 

 

▶지원하러가기 

 

이 기업에 대한 의견 보기